Friday, May 27, 2016

4 Watak Overwatch Terbaik Bagi Player Pemula

Dengan begitu banyaknya watak yang boleh digunakan di game Overwatch, tentunya akan menjadikan bingung para pemain baru. Bagi itulah kini saya akan memberikan beberapa watak yang boleh digunakan player pemula :

1. Reaper
Class: Offense



Reaper merupakan tokoh yang amat menggerunkan di game ini. Dengan menggunakan topeng dan kerudung hitam menjadikan ia semakin menakutkan.Reaper menggunakan sepasang Hellfire Shotguns sebagai senapang utamanya yang amat sempurna untuk menentang musuh dengan jarak menengah hingga dekat.

Kebolehan Reaper ialah Wraith form yang menjadikan ia kebal bullet semasa beberapa saat, Shadow Step: boleh berpindah tempat dari A ke B dengan cepat. Dan skill ultimatenya Death Blossom, dia akan berputar semasa beberapa saat sambil mengeluarkan tembakan yang akan mengenai musuh di sekitarnya.

2.Soldier 76
Class: Offense



Soldier 76 ialah seorang vigilante yang termasuk kelas berjenis ofensif. Dengan disokong pelbagai fungsi vital seperti kemampuan Sprint, Heavy Pulse Rifle namun kesan recoil yang minim, dan AOE Helix Rockets, Kamu yang belum terbiasa bermain game FPS pun boleh dengan mudah menggunakan watak ini.
Skill lain yang dimiliki oleh Soldier 76 adalah kemampuannya memberikan pertolongan berupa 'med-kit' baik bagi dirinya sendiri maupun teman satu tim, serta skill utimatenya 'Tactical Visor' yang membolehkan Soldier 76 untuk mengunci sasaran-sasaran di kawasan bidikannya.

Gunakan skill ultimate saat kamu terdesak saja, misalnya ketika kamu dikelilingi banyak musuh.

3.Bastion
Class: Defense



Bastion merupakan robot yang menggunakan submachine gun sebagai senapang utamanya. Senjata ini boleh menembak 8 bullet per saat, namun tidak sekuat senapang patah kepunyaan Reaper.

Skill Bastion ialah dia boleh berubah ke Sentry mode, yang membolehkan dia menembak lebih segera dengan range lebih jauh daripada yang dahulu, namun kekuatan tembakannya akan sedikit berkurang.

Kebolehan ultimate Bastion adalah boleh merubah diri menjadi Mobile Tank semasa 8 saat. Tembakannya saat bertukar ialah 205 damage, paling sempurna digunakan untuk musuh yang berhimpun.

4.Roadhog
Class: Tank



Roadhog merupakan watak yang juga amat sesuai bagi player pemula. Dengan senapang utama berupa Scrap gun unik yang akan melepaskan short-range blasts shrapnel. Senjata ini juga boleh di diubah suai bagi menembak shrapnel kejarak yang lebih jauh seperti membaling bom tangan.

Kebolehan lain ialah Take a Breather, membolehkan dia bagi regain 300 HP per second namun kamu mesti menunggu 8 saat bagi recharge dan menggunakannya lagi. Chain Hook digunakan bagi menarik musuh agar mendekat sehingga boleh dengan mudah dilumpuhkan.

Skill ultimate Roadhog adalah bertukar menjadi Whole Hog. Apabila dia dalam keadaan ini, dia akan mampu melepaskan tembakan tak terbatas semasa 6 saat dan menimbulkan kerosakan yang besar bagi musuh-musuhnya.

Ok itulah 4 watak yang boleh kamu gunakan ketika mula belajar bermain Overwatch.

1 comments:

Post a Comment

◄ Posting Baru Posting Lama ►

Contact Us

Name

Email *

Message *

 

Best Patner

Copyright © 2016. Spotgame - All Rights Reserved B-Seo Versi 3 by Blog Bamz